2010 WYJAZDY

W ŚNIEGU I BŁOCIE

19 luty 2010 3 kolarzy 45 km

Trzeba było jakoś zacząć ten rok. Na drodze pełno błota pośniegowego. Pędzące samochody spryskiwały nas lodowata wodą z kałuż. Minęło wiele czasu a jeszcze to pamiętam....

NARADA PRZED WYPRAWĄ

21 luty 2010 4 kolarzy

Na rok 2010 planujemy wyjazd z sakwami i namiotami, cel Chorwacja. Czterech pewnych uczestników spotkało się na naradzie, w wyniku, której nakreślono wstępne założenia. ...

ZIMOWY RAJD

23 luty 2010 4 kolarzy 60 km

Luty się kończy. Zima nadal trzyma, ale drogi "czarne", więc można w miarę bezpiecznie jechać na rowerze. Skład w sumie stały. Pora było zobaczyć zimowe krajobrazy na obrzeżach Zabrza....

U STRAŻAKA 1

28 luty 2010 7 kolarzy 97 km

Ostatni lutego dał nam okazje spotkać się w większym gronie, bo aż siedmiu. Najpierw zobaczyliśmy jak wyglądają Rudy Raciborskie. Powrót przez Czerwionkę Leszczyny, gdzie gościliśmy u .....

TOPIENIE MARZANNY

21 marzec 2010 9 kolarzy 115 km

Dziewięciu członków klubu HURAGAN pojawiło się na starcie. Było by więcej ,ale poprzedniego dnia trochę za mocno daliśmy w kość paru nowym ochotnikom. .....

LUBLINIEC

25 marzec 2010 4 kolarzy 114 km

Wiosenna wycieczka rowerowa do Lublinca. Pogoda niezła jak na ta porę roku, w czwórkę udaliśmy się na rynek miasta, by tradycyjnie zjeść kołaczki......

WODZISŁAW

30 marzec 2010 5 kolarzy 133 km

Zmieniliśmy kierunek wycieczki na południe i padło na Wodzisław. Do składu dołączył Romek. Tutaj również odwiedzamy rynek.....

PSZCZYNA

8 kwiecień 2010 6 kolarzy 109 km

Zebrało się nas sześciu, Jurek dołączył w Orzeszu. Pomimo, że pracowicie spędziłem zimę, moja forma daleka jest od doskonałości. Janek nadawał ostre tempo, które wszyscy utrzymywali oprócz......

ORZESZE

13 kwiecień 2010 4 kolarzy 89 km

Celem wycieczki był zakup kuchenki gazowej dla Heńka w Orzeszu. Tam dołączyli Jurek i wszędobylski Leon. Oferowane kuchenki .....

U STRAŻAKA 2

17 kwiecień 2010 6 kolarzy 83 km

Typowy wiosenny wypad, chętnych aż sześciu. Rajd po okolicy zakończony u znajomego Leona, który właśnie świętował urodziny......

GÓRA ŚW. ANNY

18 kwiecień 2010 6 kolarzy 130 km

Przypuszcza się, że pierwszy kościół został zbudowany w tym miejscu na przełomie lat 1480-85. Fundatorami kościoła byli Mikołaj i Krzysztof Strzała, właściciele gruntów w Porębie, Leśnicy i Żyrowej......

ORZESZE 2

20 kwiecień 2010 3 kolarzy 90 km

Brak zdjęć. Miał być krótki rozruch, skończyło się na niezłej przejażdżce. Jerzyk i Jurek dołączyli do nas i pomknęliśmy przed siebie. Heniek zażył rano EPO .....

CZĘSTOCHOWA

24 kwiecień 2010 6 kolarzy 150 km

W malowniczym pasmie wapiennych wzgórz, ciągnących się od Krakowa aż po Wieluń, zwanych "szlakiem orlich gniazd", nad rzeką Wartą, położone jest miasto Częstochowa. ....

MAJÓWKA W BESKIDACH

1 - 2 maj 2010 2 kolarzy 105 km - OPIS JANKA

11 maja byłem z Romanem potrenować w górach. Gdy samochodem wyjeżdżaliśmy z Zabrza lało. W górach nie padało, była za to przed południem mgła....

WIOSENNA WYCIECZKA

15 maj 2010 5 kolarzy 87 km

Mannam śpiewał "zimny maj". W tym roku dokładnie taki jest. Ekipa Huraganu była nad jeziorem Goczałkowice, ot tak jakby nigdy nic. Janek dołączył w Orzeszu.....

U STRAŻAKA 3

26 maj 2010 5 kolarzy 55 km

Typowy dla nas rajd po okolicy. Wszystkie drogi prowadzą do Czerwionki, gdzie jesteśmy stałymi bywalcami. .....

CHORWACJA POD NAMIOTEM

29 maj 2010 6 kolarzy 2600 km

UczestnicyANDY,"Malczyki buntowniki" – Janek alias "Pan samochodzik", Roman alias "Caramba","Leśne dziadki" – Leon, Jurek i Heniek.Przejechane 2600 km, Leon 3600 km......

SARDYNIA

7 a 26 lipca 2010 1067 km

Po pięciu godzinach startujemy w Golfo Aranczi, jako, że już po dwudziestej znajdujemy zaciszną zatoczkę, gdzie rozbijamy nasze namioty i kąpiemy się po raz pierwszy w morzu...

TOUR DE POLOGNE

3 sierpień 2010 8 kolarzy 55 km

Początkowo z niedobrymi przygodami na zbiórkę do Ronda"Owsiane" w Panewnikach, mostek na Zielonej Dolinie rozebrany, musiałem nadrabiać kilometrów po polach.....

PSZCZYNA

12 sierpień 2010 5 kolarzy 115 km

Sierpień po powrocie z Sardynii przywitał mnie deszczem , którego nie widziałem przez trzy tygodnie. Ekipa skrzyknęła się na Tour de Pologne .....

EMTB::.- JELENIA GÓRA - MIO FUJI FILM

14 sierpień 2010

Około 30 km znowu góra jeszcze większa od poprzedniej(450m przewyższenia). Kto jechał giga musiał .....

SALMOPOL 2010

14 sierpień 2010 7 kolarzy 214 km

Już po raz trzeci wybraliśmy się na trasę, która prowadziła przez Salmopol. Siedmiu kolarzy tworzyło potężny peleton, zwarcie pracujący.....

OLSZTYN

21 sierpień 2010 4 kolarzy 165 km

[...] Z ocalałych po dziś dzień olsztyńskiego zamku szczątków równie trudno odgadnąć obronność, jak i dawniejszy kształt jego. Ten ostatni musiał być dziwnie nieregularnym, z powodu nadzwyczajnej .....

ZABRZE MASA KRYTYCZNA

10 wrzesień 2010 7 kolarzy 10 km

Zabrzańska Masa Rowerowa ( niekoniecznie krytyczna ), wraz z Teamem *Huragan* oraz z Sąsiedzkim Bikerem Jano. Tak na moje niewprawne oko to SETKA ....

KRASIEJÓW

12 wrzesień 2010 7 kolarzy 157 km

Pomysł odwiedzenia muzeum dinozaurów narodził się w głowie Janka. Coraz trudniej znaleźć jakieś ciekawe miejsce w okolicy 1ookm gdzie jeszcze nie byłem. Gdzieś otarło mi się o uszy, ....

PO GÓRACH

18 - 19 września 2010 3 kolarzy 120 km

Mała Czantoria, Czantoria Wielka (995 ), Przełęcz Beskidek (684), Soszów, Stożek Mały, Wielki Stożek (978).Ustroń, Równica (884), Beskidek (700), Smrekowiec, Jawierzny (779), Salmopol,....

PUSTYNIA BŁĘDOWSKA

24 wrzesień 2010 3 kolarzy 178 km

Pustynia Błędowska – największy w Polsce obszar lotnych piasków pochodzenia fluwioglacjalnego (około 33 km²) leżący na pograniczu Wyżyny Śląskiej i Wyżyny Olkuskiej...

RUDY

2 październik 2010 5 kolarzy 86 km

Historia Rud sięga I poł. XIII wieku. Wtedy miała tu powstać pierwsza fundacja klasztorna, która w 1228 roku otrzymała obraz Matki Boskiej z Dzieciątkiem. ....

WYPAD Z ROMKIEM

3 październik 2010 2 kolarzy 67 km

Wybrałem się na wycieczkę z Romanem, którego obowiązki zawodowe ograniczają możliwości pedałowania w tygodniu. Pochwalił się, że w szkole.....

BIKEMARATON-MISTRZOSTWA POLSKI W MARATONIE MTB - FINAŁNAŁ

3 październik 2010 2 kolarzy 67 km

To piąte miejsce to dla mnie marzenie!. A mogłem być nawet poza dziesiątką. Na moje oko to niektórych zabiła rutyna. W Karpaczu wystartowałem.....

JERZYK JASKINIE

5- 6 październik 2010 5 kolarzy 241 km
2010-10-05 Wtorek 137km 5 kolarzy Zabrze – Julianpol
2010-10-06 Środa 104 km Julianpol – Lubliniec – Zabrze

Rezerwat przyrody Szachownica - geologiczny rezerwat przyrody ....

SZARLOTTA

8 październik 2010 6 kolarzy 110 km

Hałda w Rydułtowach – hałda odpadów pokopalnianych w Rydułtowach. W 2007 została jej nadana nazwa "Szarlota"....

CZECHOWICE

17 październik 2011 5 Kolarzy 55 km

Byliśmy na małym wypadzie rowerowym, dojechalismy do Czechowic. Tam niespodziewanie spotkalismy Janka i jego gruope GMG. Janek tak opisuje to spotkanie......

GRANICA ZABORU ROSYJSKIEGO

4 listopad 2010 5 kolarzy 90 km

Dziś postanowiłem wybrać się do Trójkąta Trzech Cesarzy ale na byłe ziemie zaboru rosyjskiego.Do tej pory bywałem tam od strony ....

DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI

11 listopada 2010 6 kolarzy 95 km

Zgodnie z zaplanowaną na listopadowe święto wycieczką pod pszczyński pałacyk, dziś z "Zabrzańskim Huraganem".
Jak to zwykle bywa było wesoło .....

BYTOMSKIE DOLOMITY

14 listopad 2011 5 kolarzy 51 km

Pogoda cudowna ,więc na jedno zawołanie na zbiórce pojawiło się pięciu z Huragana i jeden z zaprzyjażnionej grupy.....

DOLOMITY z JERZYKIEM I HEŃKIEM

26 listopad 2010 3 kolarzy 67 km

Mieliśmy czas i chęci. Skrzyknęliśmy się na telefon i ruszyliśmy przed siebie. Prowadził Jerzyk, w końcu wylądowaliśmy w Dolomitach. Zrobiliśmy przerwę na herbatę, jako, że dzień był mroźny .....

BARBÓRKA

4 grudzień 2010 5 kolarzy 20 km

Barbórkowe tradycyjne spotkania za nami. Miało być ze trzy stopnie mrozu, a było koło dziesięciu poniżej zera i nieprzyjemny wiaterek. Nie zniechęciło to nas jednak do małej wycieczki. Pięciu .....

ZAKOŃCZENIE ROKU2010

18 grudzień 2010 7 kolarzy 0 km

Rok kończymy tradycyjnym podsumowaniem wydarzeń, a również ustalamy wstępne plany na rok przyszły......