Get Adobe Flash player

CITY ZABRZE POLAND
E-mail: huraganzabrze@evbox.pl
11 CZERWCA 2009 - 26 CZERWCA 2009 >>> 1180 KM 4 OSOBY an

Długo oczekiwana przez nas podróż doszła do skutku. Wyposażeni w niezbędny ekwipunek do wielodniowych wypraw wysiedliśmy na dworcu w Świnoujściu pełni energii i dobrego humoru, nie przejęliśmy się zbytnio padającym właśnie deszczem. Po małym posiłku w pobliskim barze, dzięki któremu przeczekaliśmy opady i udaliśmy się w kierunku pola namiotowego.Jadąc promem na drugi brzeg mieliśmy poważne miny, nie wiedziliśmy co nas czeka.

gg

Z powodu niesprzyjającej aury postanowiliśmy wynająć domek lub jakiś pokój, żeby od razu nie mieć wszystkiego zamoczonego. W zwiąku, że trwał właśnie długi weekend nie okazało się to takie proste, prawie wszystko pozajmowane. Ci co maja wolne nie chcą wynająć pokoju na jeden dzień. Pomocny okazał się Internet, kilka telefonów i gdzieś na obrzeżach miasta w domku znajdujemy przyjemny pokój. Z powodu zimna i deszczu robimy zakupy i pozostajemy w przytulnym pokoju, rezygnując ze zwiedzania kurortu.